Moderne og målrettet kommunikation

Hjørring Kommune bruger moderne værktøjer til at nå borgere og medarbejdere

INDUSTRI

Offentlig sektor

UDFORDRING

Hjørring Kommune havde behov for nye kommunikationsværktøjer til at nå medarbejdere og borgere

LØSNING

Med et moderne intranet har kommunens ansatte fået en styrket virksomhedskultur. Brugen af infoskærme rettet mod henholdsvis medarbejdere og borgere har åbnet for nye måder at nå ud med kommunens budskaber

Målrettet information

Hjørring Kommune har fået de ideelle værktøjer til målrettet kommunikation, direkte til de tiltænkte modtagere. Alle interne nyheder kan skubbes til specifikke modtagergrupper, mens de knap 50 infoskærme kan vise unikt indhold, som er relevant for deres lokation.

"Det er noget helt andet at få et interaktivt intranet, når man kommer fra en lukket hjemmeside med envejskommunikation. At medarbejderne kan sende et like eller kommentere på en nyhed, er med til at understøtte en positiv intern kultur, og vi er meget spændte på at se, hvordan kommunens ansatte tager den nye kommunikationsplatform til sig."

Daniel Rask
Team Lead, Hjørring Kommune

Læs mere

Se hvordan Hjørring gør brug af infoskærme

Lignende cases

Kontakt os

Hvordan kan vi hjælpe dig?