Produktopdateringer fra oktober og november

24. december 2024

Alle de nyeste features fra oktober og november

Hos IntraActive udvikler og forbedrer vi løbende vores produkter for at sikre, at de opfylder de stadigt skiftende behov i moderne organisationer. Vores seneste produktopdateringer fokuserer på at forbedre brugervenlighed, fleksibilitet og effektivitet for både brugere og redaktører. Lad os dykke ned i de nye funktioner og se, hvordan de kan gavne din organisation.

Vi vil se på, hvad der er nyt for IntraActive Governance, IntraActive Replay og IntraActive Intranet.

IntraActive Governance

Mulighed for at oprette Viva Engage Communities

Oprettelse af Viva Engage Communities understøttes nu ud over Teams, M365-grupper eller SharePoint-websteder.

Dette betyder, at IntraActive Governance-produktet er på vej til at blive en 100% selvbetjeningsapp til oprettelse af flere typer samarbejdsarbejdsområder i Microsoft 365.

Skjul muligheden for at oprette et team fra bunden

Skjul muligheden for at oprette et team fra bunden og tillad kun, at det oprettes via eksisterende Microsoft 365-grupper.

Et scenarie her kunne være, at alle afdelinger oprettes som Microsoft 365-grupper (dynamisk opdateret), og fra en af disse kan en bruger oprette et team. Ved at bruge denne model sikres det også, at medlemmer af en afdeling automatisk tilslutter sig teamet.

Creation of a Team based on existing M365 Groups

Oprettelse af et team baseret på eksisterende M365-grupper

IntraActive Replay

Ny TimeEdit-integration 

Her er endnu en værdifuld integration i IntraActive Replay. Integrationen med TimeEdit gør det lettere for vores uddannelsesinstitutioner at give studerende eller besøgende et overblik over, hvilket rum de skal være i.

Det betyder at man undgå at lave manuelle opdateringer.

Integrationen kræver TimeEdit abonnement.

IntraActive Intranet

 AI-modul: Nu fuldt tilgængeligt på tværs af platforme 

Hvad er nyt? AI-assistenten er ikke længere i test! Den er nu fuldt operationel på desktop, mobil og som en webdel for nem integration på tværs af dit intranet.

Nye funktioner: Webdelintegration: Placer AI-assistenten på kritiske sider som medarbejderhåndbogen for at give øjeblikkelige svar på almindelige spørgsmål. Tilpasset informationsboks: Tilføj et ikon, titel og beskrivelse for at informere brugerne om AI-assistentens rolle og funktionalitet.

Fordele for brugere 
Forbedret tilgængelighed: Medarbejdere kan få adgang til AI-drevet assistance, uanset hvor de har brug for det – på enhver enhed.
Tilpasset vejledning: Informationsboksen giver klare forventninger til brugerne, hvilket forbedrer deres oplevelse og engagement.

Kopier beskeder for hurtigere indholdsoprettelse 

Hvad er nyt? Redaktører kan nu kopiere eksisterende beskeder direkte fra IntraActive Admin.

Fordele for redaktører 
Tidsbesparende: Genbrug og modificer eksisterende indhold uden at starte fra bunden. Konsistent beskedgivning: Oprethold konsistens på tværs af beskeder, mens indholdet tilpasses til forskellige målgrupper.

Hvis du har brug for hjælp med nogen af disse nye funktioner, bedes du kontakte os på service@intraactive.dk. Vores team er klar til at guide dig gennem opsætningen og sikre, at du får mest muligt ud af disse opdateringer.

Hold øje med flere opdateringer, mens vi fortsætter med at forbedre din intranetoplevelse. Din feedback driver vores innovation!

Lignende nyheder