Nu er det blevet endnu lettere at være IntraActive kunde

29-09-2021 Med en ny kontaktformular er det blevet endnu nemmere for vores kunder at komme med produktønsker og indrapportere fejl.

IntraActive produktteamet er altid lydhøre og klar til at hjælpe, når vores kunder har problemer eller ønsker til vores produkter. Derfor har vi nu gjort det endnu nemmere at få hjælp.

Vi har tilføjet en kontaktformular i administratorcentret i IntraActive Intranet, hvorfra redaktører og administratorer hurtigt kan beskrive deres spørgsmål, udviklingsønsker eller problemer og sende afsted, direkte til produktteamet.

Udvikling i samarbejde med kunderne

Vores produkter udvikler sig dagligt og altid ud fra vores kunders behov. Det er derfor vigtigt for os, at det er let for kunderne at komme med deres ønsker og eventuelle problemer.

Nemt at være kunde

Foruden den nye kontaktformular har vi flere andre muligheder til vores kunder, som gør det nemt at få hjælp. Det tæller bl.a.:

  • Samlet dokumentation: Vi har samlet alle vejledninger og dokumentation, så redaktører og administratorer let kan finde skridt-for-skridt vejledninger i opsætning af de forskellige IntraActive Intranet moduler.
  • Hjælpetekster i produktet: Når man som redaktør eller administrator opretter nyt indhold i IntraActive Intranet, er der løbende indsat hjælpetekster til de funktioner, der kan kræve ekstra hjælp.
  • Redaktørkursus i IntraActive Learning: Nye redaktører kan hurtigt komme i gang med redaktørarbejdet, når de har taget det kun 45 minutter lange IntraActive Intranet redaktørkursus i IntraActive Learning.