IntraActive og fremtiden

09-11-2018 Communitymøde for vores kunder på ARoS og Den Sorte Diamant

I løbet af de sidste 10 måneder har vi i IntraActive teamet sat fart på vores udvikling. Vi har lanceret en mobil app, en infoskærm applikation, en toolbox, en FAQ og masser af nye funktioner til vores eksisterende moduler. Derudover har vi nu omlagt vores produktleverance til Software as a Service. Dette og mere var på programmet på vores communitymøder, som blev afholdt den 25. oktober på ARoS og den 7. november på Den Sorte Diamant.

Fokus på tilgængelighed

Hovedtemaet for vores arbejde med IntraActive er tilgængelighed. Vi vil gerne gøre det muligt for vores kunder at nå ud til brugerne der hvor de er, hvad enten det er via en computer, mobil telefon eller en infoskærm. Vi vil sikre at brugerne kan starte dagen med at få et overblik over deres arbejdsdag, og at de i løbet af dagen er orienterede om, hvad der foregår, uanset hvilket arbejdsredskab de arbejder med. Det betyder blandt andet at nyheder, beskeder og aktiviteter kan blive synlige for brugerne i Outlook eller Teams.

I september lancerede vi en IntraActive mobil app, som siden har været i rivende udvikling med den ene nye featureudvidelse efter den anden. Mobil appen var således en af "hovedpersonerne" på møderne, hvor vi blandt andet kunne lancere en telefonbog og kantinemenu i appen samt mulighed for at oprette flere apps til fx interne og eksterne brugere. Mobilappen trækker på indhold fra intranettet og er derved med til at gøre intranettet tilgængeligt for flere brugere.

IntraActive infoskærme er endnu en applikation, der er med til at sikre tilgængelighed. Særligt blue collar workers kan nu følge med i nyheder og information. Men infoskærmen er i lige så høj grad en fremtrædende intern reklamesøjle, hvor man som virksomhed kan fortælle om cases, succeshistorier, nyt fra ledelsen, sociale begivenheder og arrangementer. 

IntraActive Software as a Service

Af mere teknisk karakter, men ikke destomindre banebrydende, var det at kunne fortælle vores kunder, at de nu får IntraActive software og opdateringer til denne som en service. Det betyder, at vi nu opdaterer alle løsninger med jævne mellemrum og at dette sker helt automatisk. Det er en kæmpe fordel for vores kunder fordi:

  • Der er kortere vej fra udvikling af nye features, til de bliver tilgængelige på deres intranet
  • Nye funktioner kommer oftere og i mindre portioner
  • Små ændringer er nemmere at forholde sig til og tage i brug
  • Vi hurtigere kan rette små fejl og få rettelserne ud
  • Vi tidligt får feedback til features og kan inkorporere dem i produktet

Vi glæder os til at kunne levere endnu flere fantastiske features hurtigere og bedre i fremtiden!

..................................................................................................................................................................................................

Om IntraActive Communitymøder

To gange om året afholder vi communitymøder for vores kunder i henholdsvis Jylland, Fyn og Sjælland. Møderne giver os mulighed for at præsentere vores nye og kommende features til kunderne, så vi kan få en tæt dialog om hvad der kommer, og om dette stemmer overens med vores brugeres behov. Det er også en lejlighed for at vores kunder kan lære hinanden bedre at kende og få inspiration fra hinandens løsninger. Typisk afholdes møderne hos vores kunder, men nogle gange vælger vi også en "neutral" placering hvor vi samtidigt kan få kulturelle indspark.