Intranet as a Service

Vi sørger for opdateringerne så du kan fokusere på at udnytte de nye funktioner i dit intranet

Intranet som en service

IntraActive Intranet leveres som Software-as-a-Service (SaaS) som betyder, at vi sørger for løbende vedligeholdelse og opdatering af dit Intranet

Fordele ved Software as a Service

Der er mange grunde til at vi har designet IntraActive Intranet som Software as a Service. Her er nogle af dem.

Ingen servicevinduer

IntraActive udgives 10 til 20 gange om ugen til hundredvis af SharePoint-miljøer uden servicevinduer. Alle kunder er på den samme version.

Mange mindre opdateringer betyder også mindre indhold i hver opdatering og med små inkrementale ændringer sikrer vi et stabilt produkt som løbende forbedres og udbygges.

ingen opgraderingsomkostninger

Når opdateringer ikke skal udføres individuelt af en konsulent for en enkelt kunde, betyder stordrift at omkostningen ved opdateringer bliver langt lavere. Besparelsen ved SaaS giver vi videre til kunderne i form af helt gratis opgraderinger.

SaaS passer til SaaS

SharePoint Online og Office 365 holdes opdateret af Microsoft. De opdaterer kontinuerligt SharePoint Online bag kulisserne, usynligt og uden eksplicit at underrette nogen. Derfor leverer vi selvfølgelig også med SaaS så vi er i stand til at agere så hurtigt som den platform som IntraActive Intranet-produktet er baseret på. IntraActive opdateres mindst lige så ofte som SharePoint Online-platformen og gennem Microsofts “First Release” -program, kan vi teste IntraActive mod fremtidige versioner af SharePoint Online og sørge for, at vi altid er ajour.

SaaS giver flokimmunitet

Det giver flokimmunitet at alle kunder er på samme version. Flokimmunitet betyder, at hvis der er et problem, så opleves det sandsynligvis kun af et par kunder (ellers ville det have været opdaget i test), og når problemet er rettet for disse, er det rettet for alle, hvilket betyder at flertallet af kunder aldrig oplever det.

SaaS giver et bedre produkt

Udviklere, der arbejder på et SaaS-produkt, kan fokusere mere på at skabe værdifulde funktioner og løse reelle problemer i stedet for at bruge tid på fejlfinding og rutineopgaver.

Hurtigere responstid

Jo hurtigere et problem løses, jo mindre er det. Med SaaS er det muligt at reagere hurtigt og løse problemer, ofte inden for 24 timer af at de opdages. Dette er en stor fordel i forhold til at sikre en løbende høj kvalitet.