Arla

Client logo

INDUSTRi

Mejeri-produktion

UdfordrInger

Efterspørgsel for en global vidensplatform

Løsning

Med IntraActive, har Arla skabt en platform for brugere over hele kloden

Success mål

En kilde til information
Tovejs strøm af kommunikation
Øget samarbejde

Prisbelønnet intranet

99% af Arlas medarbejdere er enige i, at intranettet "CheckIn" er en vigtig kilde til information, hvilket gør det til den vigtigste digitale infomationskanal.

80% bruger CheckIn enten dagligt eller et par gange hver uge.

77% bruger CheckIn til at få arbejdsrelaterede oplysninger

75% for at blive opdateret på globalt plan.

"Lanceringen af CheckIn har virkelig været med til at binde vores kolleger over hele verden sammen. Kombinationen af et lækkert, brugervenligt design og muligheden for at vælge de sprog og nyhedskategorier, man har lyst til, har gjort portalen endnu mere relevant for brugerne. Det kan også ses meget klart på vore brugerstatistikker."

Nana Balle

Head of Global Internal Communication, Arla Foods

Lignende cases